Barcelona 2007.

Jaha, tänkte börja så smått med att lägga upp lite bilder från mina gamla och naturligtvis även kommande resor. Jag börjar med Barcelona som jag och en polare besökte i somras. En mycket vacker stad som rekommenderas.

Ramblan, Barcelonas huvudgata.
image15image16

Nere vid hamnen.
image17
Stilig man i motljus...
image18
Rast vid ett berömt torg vid Ramblan som jag inte minns vad det hette.
image19
Polarn...
image20
Jag gillar inte att pröva ny och exotisk mat, jag vill käka sådant jag känner igen! Här brukade
jag käka. Mycket läckert. Mums!
image21
Mmm... Jättegott!
image22
Hotellet där vi bodde.
image23
Barcelona syns bakom den stiliga mannen.
image24image25
Hard Rock Café, här käkade jag också. Här går det alldeles utmärkt att dricka Southern 
Comfort till hamburgarna. Vilket jag gjorde. Alldeles för mycket t o m.
image27
 Poolen vid hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0